Verkkokaupan toimitusehdot  

RAVINTOLA UOMAN LAHJAKORTTIEN ETÄMYYNTIÄ KOSKEVAT EHDOT

Nämä ehdot koskevat JJ Restateam Oy:ltä tilattuja ja ostettuja lahjakortteja (jäljempänä ”lahjakortti”). Ostaessaan lahjakortin asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot ostohetkellä.

1. Palveluntarjoaja

JJ Restateam Oy (jäljempänä “Ravintola Uoma”)
Y-tunnus 2933097-8
Saaristenkatu 4, 13100 Hämeenlinna, Suomi

2. Lahjakortin käyttöä koskevat ehdot

Lahjakortti ei ole henkilökohtainen. Lahjakortille ladattua saldoa voi käyttää joko yhdellä tai useammalla ostoskerralla. Jos asiakas haluaa tehdä ostoksen, jonka hinta ylittää lahjakortille ladatun määrän, asiakkaan tulee maksaa Ravintola Uomalle erikseen lahjakortin saldon ja ostoksen hinnan välinen erotus. 
Asiakas voi määrittää itse lahjakortille merkittävän saldon määrän euroina, kun Lahjakortti ostetaan ravintolasta. Asiakas voi lisäksi tilata lahjakortin www.ravintolauoma.fi -sivujen verkkokaupasta. Asiakas voi verkkokaupassa valita maksuttoman toimituksen lahjakortin ostajan sähköpostiosoitteeseen tai Ravintola Uoma voi postittaa lahjakortin postiosoitteeseen verkkokaupassa määritellyn toimitusmaksun mukaisesti. Sähköpostiin tilattu lahjakortti toimitetaan ostajan sähköpostiin välittömästi onnistuneen maksutapahtuman jälkeen. Lahjakortin toimitus postitse tapahtuu 5–7 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä. Ravintola Uoma ei vastaa postipalvelun toimitushäiriöistä tai -viivästyksistä.
Asiakas vastaa oikein ilmoitetusta postitoimitusosoitteesta sekä sähköpostiosoitteesta.
Lahjakortin käytöstä ei veloiteta erillisiä kustannuksia.
Lahjakortit aktivoidaan oston tai toimituksen yhteydessä. Lahjakortti on voimassa 12 kuukautta lahjakortin aktivoinnista. Asiakkaalla ei ole oikeutta vaatia korvauksia Ravintola Uomalta, mikäli asiakas ei ole käyttänyt saldoa lahjakortin voimassaoloajan aikana. Ravintola Uoma kerää takaisin asiakkaalta lahjakortit, joiden saldo on käytetty kokonaisuudessaan tai joiden voimassaoloaika on päättynyt.
Lahjakortin saldoa ei palauteta asiakkaalle. Ravintola Uoma ei vastaa hävinneistä, vahingoittuneista tai varastetuista lahjakorteista eikä korvaa näitä uusilla lahjakorteilla. Ravintola Uomalla on oikeus mitätöidä lahjakortti epäillessään lahjakortin väärinkäytöstä.

3. Hintatiedot

Lahjakortti maksetaan tilauksen yhteydessä. Valitun lahjakortin hinta arvo on ilmoitettu Ravintola Uoman verkkokaupassa sekä asiakas voi myös määrittää itse lahjakortin arvon maksaessaan sen Ravintola Uomassa.

4.Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

5. Toimituskulut ja -ehdot

Ravintola Uoma toimittaa lahjakortteja vain Suomessa sijaitseviin postiosoitteisiin. Ravintola Uoma toimittaa lahjakortin toimituskuluja vastaan asiakkaan ilmoittamaan postiosoitteeseen. Kulloinenkin toimituskulu ilmoitetaan Ravintola Uoman verkkokaupassa lahjakortin toimitustapaa valittaessa. Ravintola Uoma ei veloita toimituskuluja sähköpostiin tilattavan lahjakortin toimittamisesta. 
Lahjakortin arvioitu toimitusaika postitse on 5-7 arkipäivää. Lahjakortteja ei postiteta viikonloppuisin tai pyhäpäivinä. Ravintola Uoma ei vastaa ylivoimaisesta esteestä johtuvasta toimitushäiriöstä tai -viivästyksestä.
Asiakkaan tulee tarkastaa annettu toimitusosoite huolella ennen tilauksen lähettämistä. Ravintola Uoma ei vastaa lahjakorteista, jotka on toimitettu virheellisillä toimitusosoitetta koskevilla tiedoilla.
Sähköpostiin tilattujen lahjakorttien osalta asiakkaalla on vastuu varmistua siitä, että lahjakortti saapuu sähköpostiin. Mikäli lahjakortti ei saavu sähköpostiin vuorokauden kuluessa, on asiakkaan vastuulla ottaa yhteyttä Ravintola Uomaan tilanteen selvittämiseksi.

6. Tilausvahvistus ja kuitti

Ravintola Uoma toimittaa tilausvahvistuksen sekä kuitin verkkokaupan kautta onnistuneesta lahjakorttitilauksesta asiakkaan sähköpostiin. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Asiakkaan tulee tarkastaa sähköpostiosoite ennen tilauksesi lähettämistä.

7. Vastuu ja ylivoimainen este

Ravintola Uoma ei vastaa lähetyksen jälkeen kadonneista, varastetuista tai vahingoittuneista lahjakorteista.
Ravintola Uoma ei vastaa vahingosta tai viivästyksestä, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta-arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on Ravintola Uuman vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota Ravintola Uoma ei olisi voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia ei olisi voinut välttää.

8. Peruuttamisoikeus ja peruuttamisohje

Etämyyntiä koskevien säännösten mukaan voit peruuttaa Ravintola Uoman verkkokaupasta ostettujen lahjakorttien tilauksen 14 arkipäivän kuluessa (alkaen tilauksesi toimitusta seuraavasta päivästä) ja saada rahasi takaisin mukaan lukien perustoimituskulut mutta pois lukien kortin palautuksesta mahdollisesti aiheutuvat kulut.
Jos haluat palauttaa Ravintola Uoman lahjakortteja, ota yhteyttä ravintolan asiakaspalveluun (katso yhteystiedot alta).
Peruuttamisilmoituksen lähettämisen jälkeen asiakkaan tulee omalla kustannuksellanne palauttaa lahjakortti. Lahjakortti tulee palauttaa kirjallisen peruuttamisilmoituksen kera viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.
Lahjakortin peruuttamisoikeutta ei ole, mikäli lahjakortti on kadonnut tai lahjakortille ladattua saldoa on käytetty edes osittain.
Kirjallisen peruuttamislomakkeen muodoksi riittää seuraava:
Vastaanottaja + yhteystiedot
Asiakkaan tilinumero maksun palauttamista varten
Ilmoitan/Ilmoitamme (*), että haluan/haluamme (*) peruuttaa tekemäni/tekemämme (*) sopimuksen, joka koskee seuraavien tavaroiden toimittamista (*) / seuraavan palvelun suorittamista (*):
Tilauspäivä (*)/Vastaanottopäivä (*)
Kuluttajan nimi (*) / Kuluttajien nimet (*)
Kuluttajan osoite (*) / Kuluttajien osoitteet (*)
Kuluttajan allekirjoitus (*) / Kuluttajien allekirjoitukset (*) (vain jos lomake täytetään paperimuodossa)
Päiväys
(*) Tarpeeton yliviivataan.
Jos peruutatte lahjakortin tilauksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen ja lahjakortin saatuamme.
Suoritamme palautuksen asiakkaan peruuttamisilmoituksessa ilmoittamaan tilinumeroon. 

9. Lahjakortteja koskevat reklamaatiot

Lahjakortteja koskevat reklamaatiot voi osoittaa Ravintola Uomalle seuraavia yhteystietoja käyttäen:
Puhelimitse:
045 1848182
Sähköpostitse:
joakim@ravintolauoma.fi

10. Tietosuojakäytäntö

JJ Restateam Oy on osapuoli, joka vastaa kaikista Ravintola Uomalle toimittamistasi henkilötiedoista. Sen vuoksi Ravintola Uomalla on tietosuojakäytäntö, jonka mukaisesti henkilötietojasi käsitellään ja suojataan. 

11. Erimielisyyksien ratkaiseminen

Osapuolet pyrkivät ratkaisemaan tästä sopimuksesta aiheutuvat erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluteitse. Mikäli sovintoratkaisuun ei päästä, erimielisyydet ratkaistaan asiakkaan kotipaikan toimivaltaisessa tuomioistuimessa. Asiakas voi saattaa riidan käsiteltäväksi myös Ravintola Uoman kotipaikan toimivaltaisessa tuomioistuimessa. Lisäksi asiakas voi saattaa riidan kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi: Kuluttajariitalautakunta, PL 306, 00531 Helsinki, Suomi, www.kuluttajariita.fi